
BESTELLEN
Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
Uiteraard houden we je graag op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt per e-mail de volgende updates:
- Bedankt voor je aankoop, we gaan aan de slag met je bestelling.
- Zodra jouw bestelling is ingepakt en naar je onderweg is, ontvang je van ons een track & trace code waarmee je de status in de gaten kunt houden bij onze bezorgpartner Post NL.
- Nadat we je bestelling hebben bezorgd, ontvang je ook hiervan een bevestiging.
Uiteraard wensen we je heel veel plezier met je producten.
Betaal ik bij jullie verzendkosten?
Uiteraard maken we het graag zo aantrekkelijk mogelijk om online je bestelling te plaatsen. We bezorgen je bestelling vanaf €80 kosteloos wanneer je bent ingelogd in jouw account. Voor bestellingen binnen Nederland onder €80 betaal je €4,95 verzendkosten.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Bestellen vóor 22.00 uur betekent dat je bestelling nog diezelfde dag opgehaald wordt voor transport, en dat je je bestelling de volgende dag nog in huis hebt.
Waarom duurt het soms iets langer?
Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw track & trace code in de gaten.
Bestel je op zaterdag, dan ontvang je jouw bestelling op maandag.
Mocht een besteld product toch niet op voorraad zijn, dan storten we gebruikelijk het aankoopbedrag terug. Het kan echter ook zijn dat we jouw volledige bestelling iets later leveren dan op jouw gekozen bezorgmoment.
In heel drukke periodes, kan het zijn dat onze bezorgpartner de bezorgtijden aanpast. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren.
Op officiële feestdagen bezorgen we niet.
RETOURNEREN
GELD TERUG GARANTIE
Hoe werkt de garantie?
We zijn bij Singuladerm overtuigd van de kwaliteit en resultaten van de producten die we verkopen. Ben jij echter niet tevreden met een product van SingulaDerm, om welke reden dan ook, dan kan je BINNEN 30 DAGEN na aankoop het product terugsturen.. Na ontvangst van het retourproduct, betalen wij het aankoopbedrag, minus de eventuele verzendkosten, terug.
Hoe werkt de garantie?
- (Bijna) Lege producten worden niet geaccepteerd en vallen niet onder de retourregeling.
- Retourzendingen die aangemeld worden na het verstrijken van de officiële garantietermijn van 30 dagen, kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
- De kosten van de retourzending zijn voor jouw rekening
- We accepteren geen retourzendingen van bestellingen die via een derde partij zijn geplaatst.
- 1 retour van een product per familie op 1 adres
- Singuladerm behoudt het recht om een retour af te wijzen als wij beschouwen dat er misbruik gemaakt wordt van de garantieregeling.
- Indien het teruggezonden product deel uitmaakt van een pakket, dan geeft SingulaDerm een waarde toe aan het enkele product en zal deze vóór de retourzending aan je mededelen.
Hoe regel ik de retour?
Neem contact op met onze klantenservice om je retourzending aan te melden. Dit kan via de email klantenservice@singuladerm.nl of via de whatsapp 0615064087. Je ontvangt dan een formulier met een aantal vragen en instructies. Dit formulier moet teruggestuurd worden om in aanmerking te komen voor teruggave. Indien wij dit formulier niet ontvangen, kunnen wij je retourzending helaas niet in behandeling nemen en kom je niet in aanmerking voor teruggave van het aankoopbedrag.
- Vermeld in je retourmelding het bestelnummer met daarbij de naam van het product of de producten dat/die je wenst terug te sturen.
- Verzend de producten zodanig dat ze onbeschadigd retour komen en voeg de factuur of de pakbon bij. Als je deze niet meer in je bezit hebt, noteer dan je gegevens, het nummer van de betreffende bestelling en productnaam op een apart briefje en voeg deze toe.
- Bewaar het verzendbewijs goed dat je ontvangt bij het afgeven van je pakketje op het postkantoor of servicepunt. Een verzending die verloren wordt door de courierservice worden niet terugbetaald.
- Het aankoopbedrag wordt binnen 7 dagen na ontvangst teruggestort naar de rekening/creditcard die gebruikt is in de originele bestelling.

BESTELLEN
Hoe volg ik de status van mijn bestelling?
Uiteraard houden we je graag op de hoogte van jouw bestelling. Je ontvangt per e-mail de volgende updates:Bedankt voor je aankoop, we gaan aan de slag met je bestelling. Zodra jouw bestelling is ingepakt en naar je onderweg is, ontvang je van ons een track & trace code waarmee je de status in de gaten kunt houden bij onze bezorgpartner Post NL.Nadat we je bestelling hebben bezorgd, ontvang je ook hiervan een bevestiging.Uiteraard wensen we je heel veel plezier met je producten.
- Bedankt voor je aankoop, we gaan aan de slag met je bestelling.
- Zodra jouw bestelling is ingepakt en naar je onderweg is, ontvang je van ons een track & trace code waarmee je de status in de gaten kunt houden bij onze bezorgpartner Post NL.
- adat we je bestelling hebben bezorgd, ontvang je ook hiervan een bevestiging.
Betaal ik bij jullie verzendkosten?
Uiteraard maken we het graag zo aantrekkelijk mogelijk om online je bestelling te plaatsen. We bezorgen je bestelling vanaf €80 kosteloos wanneer je bent ingelogd in jouw account. Voor bestellingen binnen Nederland onder €75 betaal je €4,95 verzendkosten.
Hoe snel ontvang ik mijn bestelling?
Bestellen vóor 22.00 uur betekent dat je bestelling nog diezelfde dag opgehaald wordt voor transport, en dat je je bestelling de volgende dag nog in huis hebt.
Waarom duurt het soms iets langer?
Het kan zijn dat jouw bestelling bij onze bezorgpartner vertraging heeft opgelopen, houd hiervoor jouw track & trace code in de gaten.
Bestel je op zaterdag, dan ontvang je jouw bestelling op maandag.
Mocht een besteld product toch niet op voorraad zijn, dan storten we gebruikelijk het aankoopbedrag terug. Het kan echter ook zijn dat we jouw volledige bestelling iets later leveren dan op jouw gekozen bezorgmoment.
In heel drukke periodes, kan het zijn dat onze bezofrgpartner de bezorgtijden aanpast. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren.
Op officiële feestdagen bezorgen we niet.
RETOURNEREN
GELD TERUG GARANTIE
Hoe werkt de garantie?
We zijn bij Singuladerm overtuigd van de kwaliteit en resultaten van de producten die we verkopen. Ben jij echter niet tevreden met een product van SingulaDerm, om welke reden dan ook, dan kan je BINNEN 30 DAGEN na aankoop het product terugsturen.. Na ontvangst van het retourproduct, betalen wij het aankoopbedrag, minus de eventuele verzendkosten, terug.
Wat zijn de voorwaarden?
We zijn bij Singuladerm overtuigd van de kwaliteit en resultaten van de producten die we verkopen. Ben jij echter niet tevreden met een product van SingulaDerm, om welke reden dan ook, dan kan je BINNEN 30 DAGEN na aankoop het product terugsturen.. Na ontvangst van het retourproduct, betalen wij het aankoopbedrag, minus de eventuele verzendkosten, terug.
- (Bijna) Lege producten worden niet geaccepteerd en vallen niet onder de retourregeling.
- Retourzendingen die aangemeld worden na het verstrijken van de officiële garantietermijn van 30 dagen, kunnen helaas niet in behandeling worden genomen.
- De kosten van de retourzending zijn voor jouw rekening
- We accepteren geen retourzendingen van bestellingen die via een derde partij zijn geplaatst.
- 1 retour van een product per familie op 1 adres
- Singuladerm behoudt het recht om een retour af te wijzen als wij beschouwen dat er misbruik gemaakt wordt van de garantieregeling.
Hoe regel ik de retour?
Neem contact op met onze klantenservice om je retourzending aan te melden. Dit kan via de email klantenservice@singuladerm.nl of via de whatsapp 0615064087. Je ontvangt dan een formulier met een aantal vragen en instructies. Dit formulier moet teruggestuurd worden om in aanmerking te komen voor teruggave. Indien wij dit formulier niet ontvangen, kunnen wij je retourzending helaas niet in behandeling nemen en kom je niet in aanmerking voor teruggave van het aankoopbedrag.
- Vermeld in je retourmelding het bestelnummer met daarbij de naam van het product of de producten dat/die je wenst terug te sturen.
- Verzend de producten zodanig dat ze onbeschadigd retour komen en voeg de factuur of de pakbon bij. Als je deze niet meer in je bezit hebt, noteer dan je gegevens, het nummer van de betreffende bestelling en productnaam op een apart briefje en voeg deze toe.
- Bewaar het verzendbewijs goed dat je ontvangt bij het afgeven van je pakketje op het postkantoor of servicepunt. Een verzending die verloren wordt door de courierservice worden niet terugbetaald.
- Het aankoopbedrag wordt binnen 7 dagen na ontvangst teruggestort naar de rekening/creditcard die gebruikt is in de originele bestelling.
