Bestellen en retourneren
Bestellen en retourneren
Bestellen:
Een bestelling plaatsen: Plaats het product naar keuze in de winkelwagen door op de “Winkelmandje” knop te klikken. Heb je alles wat je zoekt? Klik dan op “winkelmandje” rechtsboven op de pagina om te gaan betalen. Klik op “Afrekenen” en login op je account of maak een nieuw account aan. Als je een nieuw account wil aanmaken vul dan je gegevens in en doorloop de stappen van bevestig bestelling en bestelling afronden. Pas aan het einde van stap 3, als je de aankoop bevestigt, is je bestelling definitief. Voor je bij stap 3 je bestelling bevestigd hebt, bent je te allen tijde vrij om wijzigingen aan te brengen.
Kortingsbon: Je kunt de code invullen onder uw bestelling en klik dan op “herberekenen”. Je korting zal automatisch van het totale bedrag afgetrokken worden.
Bestelling op een ander adres ontvangen: Dat kan! Klik onder “uw gegevens” op “ander afleveradres”, hier vul je de juiste gegevens in.
LET OP: Nadat je de bestelling geplaatst hebt, kun je het leveringsadres niet meer veranderen en ook de klantenservice kan dit niet meer aanpassen.
Bevestiging van de bestelling: Wanneer je de bestelling definitief wilt plaatsen klik je op ‘Verzend bestelling’. Na je bevestiging ontvang je een bestelbevestiging op het door jouw opgegeven e-mail adres en, afhankelijk van de gekozen betaalmethode, een betalings bevestiging. Zodra de bestelling ons magazijn verlaat, krijg je een email met een track & trace code,, waarmee je het pakketje kunt volgen.
Bestelling wijzigen of annuleren: Wanneer je de bestelling wilt wijzigen of annuleren adviseren wij je om contact op te nemen met de klantenservice: bel naar 020- 894 35 45 (lokaal tarief), mail naar info@singuladerm.nl of neem contact op via de chatknop.
Verzending:
De verzending in Nederland wordt verzorgd door DHL. Nadat uw bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvangt u een verzendbevestiging e-mail met een DHL track & trace code. Met deze code kunt u de bestelling volgen op de website van DHL.
Alle bestellingen die wij ontvangen voor 23.00 uur 7 dagen van de week worden dezelfde dag nog afgehandeld en ontvang je de volgende dag in huis.
De bezorger van DHL biedt de bestelling aan op het afleveradres. Wanneer je de bestelling niet aan kunt nemen, ontvang je een notificatie van DHL.
De bestelling wordt de volgende bezorg dag weer aangeboden. Mocht je dan wederom de bestelling niet in ontvangst kunnen nemen, dan wordt de bestelling naar een DHLpunt gebracht waar u het gedurende 3 weken af kunt halen alvorens het weer retour wordt gestuurd naar Singuladerm.
Alle bestellingen moeten bankautorizatie verkrijgen voorafgaand aan de verwerking. Alleen geautoriseerde bestellingen zullen worden verwerkt en verzonden.
Retourneren:
We willen dat je helemaal tevreden bent met jouw bestelling. Dus als je spijt hebt van je aankoop heb je het recht de bestelling binnen veertien dagen te retourneren. Het recht op restitutie vervalt na veertien werkdagen, waarna de garantieperiode in werking treedt. Hou bij het retour zenden met onderstaande rekening:
– Cosmetische artikelen (zoals crème, make-up, lotion, gel, shampoo) mogen geretourneerd worden mits in gesloten verpakking wegens hygiëne.
– Retouren worden alleen in behandeling genomen wanneer de bestelling -indien redelijkerwijs mogelijk- ongeschonden, in originele verpakking en in stevige verzenddoos worden geretourneerd. Bij producten die beschadigd zijn of gebruikssporen vertonen behouden wij ons het recht de retour te weigeren of de schade in rekening te brengen.
Neem contact op met de klantenservice om informatie te ontvangen over het retourneer proces. Onze klantenservice zal het adres en een unieke code doorgeven. Het is niet mogelijk het pakketje aan het transportbedrijf te geven. Stuur een email naar info@singuladerm.nl voor meer informatie of vragen.